vineri, 26 septembrie 2014

Melodia zilei: Adda - Sunt Bine

In ultima perioada am tot incercat sa gasesc o piesa care sa imi placa cu adevarat, sa ma impresioneze, sa imi ramana in minte si sa o fredonez toata ziua. Dar, ghici ce??Acest lucru nu s-a intamplat. Imi apar zilnic pe Facebook fel de fel de piese care au diferite mesaje, dragute...dar nu suficient de "bune" sa ma impresioneze, sa ma faca sa ma regasesc intr-un vers macar, sa ma faca sa visez cu ochii deschisi ca atunci cand eram adolescenta, sa ma faca sa oftez, sa zambesc, sa plang...



Asta pana aseara cand, am dat din intamplare peste noul single al Addei. " Sunt bine" - piesa care, desi nu sufar din dragoste m-a facut sa ma gandesc la multe lucruri. Recunosc ca m-am regasit in cateva din versurile melodiei:

"Si plang doar cand nu mai fug de mine, da
Ma mint pe mine cand le spun tuturor ca sunt bine si
Plang doar cand nu mai fug de mine..."


Nu cred ca mai are rost sa va spun ca a fost pe repeat, toata ziua. Imi place, e altceva, are un mesaj care ma face sa ma intreb cati dintre noi suntem cu adevarat sinceri, cu noi si cu cei din jur. Cati dintre noi au taria sa recunoasca atunci cand nu le e bine, cand sufera, cand se simt singuri? Cati dintre noi afiseaza un zambet larg cand de fapt in suflet au doar o mare de durere?

Va las acum sa ascultati piesa si astept sa-mi spuneti ce parere aveti.





P.S: Adda - Sunt bine este o productie DeMoga, versurile fiind scrise de Ada Alexandra Moldovan, Marius Moga, Anamaria Panturu si Cristian Suteu. Bineinteles, de regia videoclipului s-a ocupat Iulian Moga.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut piesa, articolul este foarte frumos, dar la sfarsit ai pus o informatie gresita. Informatia corecta este urmatoarea:
    Text: Ada Alexandra Moldovan, Marius Moga, Anamaria Panturu, Cristian Suteu

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru apreciere.

    Am modificat, sper sa fie bine acu :)

    RăspundețiȘtergere