duminică, 27 aprilie 2014

Review Elmiplant CC Cream - un ten perfect dintr-o miscare

Buna fetelor,

Din pacate, programul meu este din ce in ce mai incarcat si timpul nu imi permite sa ma ocup asa cum trebuie de acest blog. Mi-as dori sa pot scrie mai mult, mai bine...

Nu stiu cat de des o sa reusesc sa postez, insa o sa ma straduiesc sa fie cel putin un articol pe saptamana.

Astazi o sa va vorbesc despre un produs pe care mi l-am dorit foarte mult, dar din diverse motive am tot amanat sa mi-l cumpar. Nu este scump, imi tot iesea in cale cand mergeam in magazine, dar nu mi l-am luat. De ce?...Nici eu nu stiu :D.



Elmiplant CC Cream (caci despre el o sa va povestesc azi) a ajuns la mine cand ma asteptam mai putin, ca un mic cadou din parte iubitului meu. M-a auzit spunand ca il vreau si, bietul de el, nu intelegea de ce nu il cumpar, asa ca intr-o zi s-a hotarat sa mi-l cumpere. A fost pentru el o adevarata incercare, deoarece nu stia ce nuanta sa imi ia, dar in cele din urma i-a iesit. :)

Prima experienta cu acest CC Cream a fost cand l-am observat la colega mea de apartament. Auzisem despre el cate ceva, insa nu eram foarte convinsa mai ales ca avusesem in trecut BB Cream, de care am fost cam dezamagita. Am rugat-o sa ma lase sa il folosesc si eu o data, pentru a vedea daca se potriveste tipului meu de ten. Si...mi-a placut enorm.



Cel mai mare plus din punctul meu de vedere este faptul ca se absoarbe imediat, nu lasa pielea grasa si cu un aspect lucios. Asta apreciez cel mai mult la el, textura aceea usoara si placuta la atingere.

In ceea ce priveste acoperirea, nu am prea multe de spus. Eu nu am probleme cu tenul, nu am cosuri sau pete, tocmai de aceea nu as putea sa il laud din punctul aceasta de vedere. Insa daca ne gandim ca are o textura usoara, nu cred ca are totusi puterea de acoperire a unui fond de ten, deci nu va asteptati sa faca miracole.

Ofera hidratare imediata, care se mentine, insa nu 24 de ore asa cum este prevazut pe ambalaj.

Faptul ca protejeaza pielea de razele UV, avand un SPF 20, nu poate decat sa ma bucure. Pielea mea zambeste :)



Fiind un produs Elmiplant, bineinteles ca nu contine parabeni si parafine, ceea ce inseamna ca pielea mea este cu adevarat ingrijita.

Produsul vine cu un sistem eficient de dozare, este usor de folosit si foarte practic, iar pretul este bun, accesibil, aproximativ 18 - 20 de lei.

Mie imi place foarte tare Elmiplant CC Cream si cu siguranta o sa il cumpar si pe viitor. Textura lui usoara este perfecta pentru zilele toride de vara care vor urma. Pielea mea este hidratata si arata foarte bine, tocmai de aceea vi-l recomand cu caldura.



Voi ati incercat Elmiplant CC Cream pana acum? Ce parere aveti despre aceast tip de produse?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu