vineri, 4 aprilie 2014

About Last Night – Spune-mi ce-ai facut azi-noapte: O comedie nebuna, nebuna de tot

Nu am mai vazut de mult timp o comedie care sa ma faca sa rad cu atata pofta J Si daca mai pui la socoteala ca nici macar nu planuisem sa vad acest film, atunci va puteti da seama ca surprinderea mea a fost dubla. Dar haideti sa va spun „patania” mea de la cinema.




Eu si iubita mea am hotarat sa vedem un film. Initial, am pus ochii pe „Noe”, care aduce in prim-plan celebra poveste biblica despre Arca sa. Ne-a placut tema si actorii, dar si faptul ca este 3D, astfel ca peisajele ar fi fost si mai impresionante.

Am ajuns miercuri la cinema (cu Orange film, evident – 2 bilete la pretul unuia) si ne-am asezat la o coada ce parea interminabila. Evident ca nu am mai prins locuri la „Noe” asa ca ne-am hotarat pe moment sa vedem „About last Night – Spune-mi ce-ai facut azi-noapte!”.



Aveam ceva emotii, pentru ca nu vazusem decat o parte din trailer si mai stateam si in randul al treilea, adica destul de aproape de ecran... insa luminile s-au stins si BAM! Ne-a si lovit rasul inca de la primele faze din film.



Scenariul are la baza povestea de dragoste a doua cupluri. Bernie „gura mare” (Kevin Hart) se iubeste cu nabadai si injuraturi spumoase cu Joan (Regina Hall), in timp ce Danny (Michael Ealy) se indragosteste pe loc de Debbie (Joy Bryant), o fata desteapta si de succes, dar care a avut parte de multe dezamagiri.



Evident, ei ajung in pat inca din prima seara, iar de aici lucrurile se complica. Asteptati-va la o comedie tipic americaneasca: sex, betii, dialoguri amuzante si drame. Am ras cu lacrimi la unele faze si am trait intens dezamagirile lor, datorita faptului ca exista o chimie perfecta intre personaje. Va vor ramane intiparite in minte multe faze, asa ca va recomand sa il vedeti cu prietenii. :D





Carcotasii ar putea spune ca e plin de clisee. Insa dupa ce ii vei auzi pe Bernie si Joan cum se injura doar ca sa se iubeasca apoi... nici nu va mai conta acest lucru. Este un film prea amuzant! Voi l-ati vazut? V-am convins sa mergeti la cinema si sa-l urmariti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu