joi, 6 martie 2014

Melodia zilei: Vescan feat Alina Eremia - Empire State of Mind

Buna tuturor!

In prag de 8 martie m-am gandit sa va "fac cunostinta" cu un cover foarte tare realizat de doi interpreti romani, pe care sigur i-ati auzit la radio in ultima perioada. E vorba despre o piesa care descrie unele relatii din ziua de azi.

Vescan, un rapper care pana nu demult facea furori in muzica hip-hop underground din tara noastra, si Alina Eremia, una din vocile LaLaBand si actrita in serialul "Un nou inceput", au facut echipa pentru un nou proiect muzical.


Probabil v-a trecut pe la ureche melodia "In dreapta ta", insa eu vreau sa va vorbesc acum despre un cover pe care l-au facut cei doi dupa hitul "Empire State of Mind", interpretat initial de Jay-Z si Alicia Keys.

Cuplul Vescan-Alina nu s-a rezumat la original, asa ca a schimbat versurile piesei, transformand un imn dedicat orasului New York intr-un cantec despre relatii esuate.


Strofele lui Vescan sunt ironice, acide si inteligente, iar mie mi-a ramas in cap o fraza: "Sincer, imi era dor de absenta ta!". Iar carisma lui sigur va da pe spate multe fete :) .

Pe de alta parte, Alina interpreteaza refrenul intr-o maniera proprie si ii iese foarte bine! Nu m-as fi gandit ca are o voce atat de buna, dar uite ca m-a surprins placut.


Per total, duetul lor suna bine, e amuzant si va invit sa il ascultati si voi. Ce parere aveti?



P.S.: Eu am avut piesa pe repeat muuulta vreme :P .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu