vineri, 14 martie 2014

Last minute shopping #2

Buna tuturor,

Weekend-ul trecut am vazut ca se cam golise frigiderul si cum cu cateva zile inainte fusese zi de salariu, eu si prietenul meu ne-am hotarat sa mergem sa cumparam cate ceva de mancare. Dar...m-am gandit eu, daca tot aveam ceva bani la dispozitie sa trec si prin DM sa vad ce oferte mai sunt.

Cum mi-a ajuns si comanda la Avon, m-am hotarat sa fac o mica postare pe blog si sa va arat ce mi-am mai achizitionat in ultima perioada.



Bineinteles ca imediat cum am intrat in DM m-am pierdut printre rafturi. Cred ca am petrecut acolo aproximativ 45 de minute studiind fiecare produs in parte. Destul de bine zic eu, mai ales ca prietenul meu nu a fost foarte grabit si m-a lasat sa ma bucur de aceasta mica "excursie" :D.



Imi trebuia sampon, caci cel pe care il foloseam se terminase si eram hotarata sa incerc altceva. M-am oprit la Gerocossen Argan Line, varianta pentru par uscat, degradat. O sa revin in curand cu un review pentru acest produs, pentru a va povesti mai multe despre el.

Tot din DM mi-am achizitionat si un gel de dus de la Elmiplant. Incep sa devin fan al produselor lor, tocmai de aceea m-am hotarat sa-l cumpar. Mai ales ca pretul, 8 lei este unul foarte accesibil.



Mi-am mai achizitionat o sare de baie Balea, cu aroma de rodie si un tratament pentru unghii de la Miss Sporty - Nail Expert 5 in 1, de care sunt foarte incantata.

Sarea de baie Balea a costat 3.99 lei, 80 grame, iar tratamentul pentru unghii aproximativ 8 lei, nu mai stiu exact.



De la Avon m-au tentat cam multe luna asta. M-ai ales un ceas foaaaarte dragut si finut de care m-am indragostit la prima vedere. A costat 50 de lei si imi place foarte mult, desi nu am apucat sa il port inca pentru ca trebuie sa il micsorez si nu am ajuns la ceasornicarie.



Mi-am mai achizitionat noul rimel AeroVolume, pe care m-am hotarat sa il dau ca premiu la Concursul "Inceput de primavara". Mai este activ pana duminica, asa ca daca nu v-ati inscris inca, va recomand sa va grabiti.

De asemenea am mai comandat o spuma de ras pentru iub (ca sa nu se simta neglijat si sa ma ajute cu plata facturii :D), o lotiune de corp Avon Naturals si un body scrub din aceeasi gama . Ambele sunt cu aroma de ciocolata, absolut "delicioase".



Eram nehotarata daca sa imi comand sau nu setul cu accesoriile decorative pentru unghii, dar am zis ca nu am nimic de pierdut si mi le-am luat. Au venit impreuna cu un aplicator si pot sa spun ca abia astept sa le incerc (promit sa revin cu o fotografie sa vi le arat si voua mai de aproape).



Mi-am comandat saptamana aceasta si accesorii pentru bijuterii si promit sa postez cateva noutati zilele urmatoare.

Cam asta mi-am achizitionat eu in ultima perioada. Recunosc ca nu am avut timp sa umblu prea mult prin magazine. Inca incerc sa imi fac ordine in program deoarece acum, cu un nou job imi este destul de greu sa ma organizez, in asa fel incat sa mai am timp sa ma ocup si de acest blog care imi este atat de drag si cu care incerc sa fac cat mai multe lucruri frumoase si interesante.

Acum astept sa-mi spuneti voi ce v-ati mai cumparat in ultima perioada.

!!!Si nu uitati sa va inscrieti la Concurs!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu