luni, 10 martie 2014

Concurs "Inceput de primavara"

In ultimele zile am fost destul de ocupata, tocmai de aceea nu am fost foarte activa pe blog si nici pe pagina de Facebook.

Insa in aceste zile cat am lipsit m-am gandit la voi si m-am hotarat sa va fac o mica surpriza ca sa aveti un "Inceput de primavara" cat mai frumos. 



M-am hotarat sa organizez un mic concurs pentru a afla parerea voastra despre lucrurile pe care incerc sa le fac pe acest blog. Vreau sa aflu care sunt postarile voastre preferate, ce va place, ce nu va place, despre ce ati dori sa mai scriu. 


Va fi ales un singur castigator, care va primi: 
- o pereche de cercei
- un pandantiv "Frunza"
- un rimel Avon AeroVolume




Regulile sunt foarte simple:
1. Like paginii PrettyBoutique pe Facebook
2. Like si share (public) fotografiei de concurs pe Facebook
3. Comment la fotografia de concurs de pe Facebook cu postarea preferata de pe blog + alte sugestii, pareri, opinii (ce va place si ce nu va place la acest blog, despre ce ati dori sa mai scriu, etc.)

Concursul se desfasoara la nivel national si se desfasoara in perioada 10.03.2014 - 16.03.2014, ora 15.00. Inscrierile realizate dupa aceasta ora nu vor fi luate in considerare. 

Am rugamintea sa respectati toti pasii de mai sus pentru ca inscrierea voastra la acest concurs sa fie una valida.

Extragerea se realizeaza cu ajutorul random.org. Castigatorul va fi anuntat pe pagina de Facebook in maxim 2 zile de la incheierea concursului si isi poate revendica premiul in maxim 48 de ore, in caz contrar va fi extras un alt castigator. 

Abia astept sa aflu parerile voastre si sper ca va veti inscrie cat mai multi la acest concurs.

Mult succes!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu