marți, 25 februarie 2014

Review Crema hidratanta cu nectar de gutuie Elmiplant

Buna tuturor,

In cele ce urmeaza o sa va povestesc experienta mea cu crema hidratanta cu extract de gutuie a celor de la Elmiplant.

Tenul meu este unul normal, cu o usoara tendinta de uscare, tocmai de aceea am ales aceasta varianta de crema care este recomandata pentru tenul normal/mixt. Va mentionez faptul ca ea se mai gaseste si in varianta pentru ten uscat/sensibil.



Trebuie sa va marturisesc ca desi tenul meu nu este unul cu probleme pana in acest moment nu am gasit o crema care sa ma multumeasca pe deplin si care sa simt ca mi se potriveste perfect.

Minunea s-a intamplat cand am folosit prima data aceasta crema. Pot spune ca a fost dragoste la prima vedere :)).


Este nevoie de o cantitate destul de mica de crema pentru toata fata. Intra foarte repede in piele, asta e un plus din punctul meu de vedere deoarece nu imi plac cremele lipicioase pe care le simt pe fata si dupa cateva ore de la folosire si care incarca tenul inutil.


Pielea ramane hidratata si foarte fina o lunga perioada de timp. Nu pot sa spun ca ramane asa 24h asa cum se promite pe ambalaj. Pot insa sa garantez, ca in cazul meu, pielea este hidratata aproximativ 10 ore dupa aplicare.


Unul dintre cele mai mari plusuri ale acestei creme este faptul ca nu contine parabeni.

Parabenii sunt substante chimice care se folosesc in compozitia produselor cosmetice si care ajuta la cresterea valabilitatii acestora. Din pacate folosirea lor nu este interzisa prin lege.

Crema este 100% naturala.



Continutul vine ambalat intr-un borcanas de 50 ml, din sticla si este valabil 12 luni de la deschidere.

Este recomandat sa se foloseasca de doua ori pe zi, dimineata si seara, dupa curatarea tenului.

Trebuie sa recunosc faptul ca eu o folosesc o singura data pe zi, insa sunt foarte multumita de ea si o recomand cu drag tuturor celor care isi doresc un ten hidratat.

Pretul este de aproximativ 20 de lei, iar din punctul meu de vedere raportul calitate-pret este unul foarte bun.

Voi ati folosit aceasta crema? Cum vi se pare?

Un comentariu:

  1. Buna! Eu am tenul gras si am folosit o perioada lunga de timp aceasta crema si am fost foarte multumita de ea,dar continui sa incerc si altele cautand miracole...:)))

    RăspundețiȘtergere